منبع : کولانت تراش
 
ترانزیت و حمل و نقل
یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : مدیر       

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.

روغن حل شونده محصولی می باشد که از ترکیب چند ماه تشکیل شده که عبارت اند از : روغن های مرغوب ، مواد تثبیت کننده ی HP ، مواد جلوگیری از تشکیل کف و حباب هوا ، مواد ضد زنگ ، افزودنی های جلوگیری کننده از رشد باکتری و مواد امولوسیفایر .
ترکیبات و فرمولاسیون روغن حل شونده ی طوری می باشد که از ایجاد کف در هنگام گردش سیال جلوگیری کرده ، رشد میکروب ها را در داخل مخزن دستگاه تا حد زیادی کنترل می نماید.
برای خرید یک روغن آب صابون تراشکاری یا روغن حل شونده خوب باید اول با مشکلات این روغن آشنا شوید تا به راحتی بتوانید روغن Z1 ( یا روغن حل شونده ، آب صابون تراشکاری یا کولانت تراش ) خوب را انتخاب نمایید.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.

مزایای کولانت تراش

ضد خوردگی
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت ضد کف

مجموعه دلفین شیمی با تهیه فرمولاسیون جدید خود، محصولی ارائه داده که حتی در آب های سخت بدون نیاز به صرف هزینه و تهیه دستگاه تصفیه ، قابل اختلاط با آب بوده و تشکیل امولوسیون پایدار و با کیفیتی را میدهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه فوق لیسانس و آدرس postby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: